Lördag - totalt död

2010-09-11 / 20:41:09
Idag har jag verkligen hållt igång...börjar med att åka iväg till Sara o Linda vid 9 tiden på morgonen för o klippa lite...det slutade med att Linda grät o jag o Sara skrattade hehehe....

Sen åkte jag, Jason o mamma till ikea...köpte sista listerna till köket + en ny bokhylla till jason (mindre variant) stol plus annat joxs till hans rum...
o när vi kom hem så började jag montera ner den gamla bokhyllan o ner med den i förrådet, tar upp skrivbordet för att sen montera den nya bokhyllan o mitt i allt så käkar Jag,tommy,jason mamma o pappa thaimat mums mums!

O sen fick jag röjt ut lite både i jas rum o nere i förrådet...känns himla gött...
sen åkte tommy iväg på fest o mamma o pappa åkte hem...själva blev jag o jason kvar...vi poppade lite popcorn o tog fram monsterdricka (läsk) o sen gick det som det gick....jason fipplade med glasen o det spilldes ut på min älskade dator som tvärdog på stört o det bara rann läsk ifrån den...så nu är den totalt död...efter te o läsk har den inte mycket att sätta emot ;)
så det blir väl ner till expert i veckan...

o nu sitter jag är i min ensamhet...jason sover o jag glor på dynga...för det är det ändå på tv:n idag o mina cigg e slut dvs ingen toppen kväll ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: