Tisdag - ingen mat...

2010-10-26 / 13:27:54

Nu sitter jag här på jobbet o både jag o marie hade beställt varsin kycklingsallad av grannföretaget, o när vi kommer dit o skall hämta maten så är det  STÄNGT!
å jag som är superduper hungrig o verkligen vill ha mat NU!!!!
så jag sitter här lite deppig o undrar om jag kommer få nån mat idag....

I eftermiddag har jag fullt upp 2 ev 3 klippningar, samtidigt som jag skall tvätta + laga mat...hmm hur skall detta gå?!
jaja kommer la sluta med att middagen blir snabbmakaroner o köttbullar o att tvätten inte hinner torka osv...men vad gör det?! en vanlig susiedag med andra ord ;)

Kallt som attans imorse, trodde jag frös ihjäl när jag cyklade till jobbet...

Igår var en bra dag...efter jobbet åkte jag Mamma o Jason ner på stan för o kolla i affärer. Jason fick en fin liten pumpaväska som han skall ha på halloween, och han fullkompligt älskar den =)
o jag köpte en tröja till honom och en bh till mig detta kalaset kostade mig bara 194kr med lite rabatt o så, ganska nöjd =)



nu skall jag fortsätta jobba...

Puss puss

Ps. jag fick min kycklingsallad tillslut ;)

Kommentarer!
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

Kommenterat - 2012-01-12 / 23:55:52  | URL - http://smsalåna.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: