Onsdag - paket

2010-10-20 / 21:46:13
redan onsdag?! attans vad veckorna går fort nu, men inte mig emot ;)

idag efter jobbet åkte jag o Jason till gekås, för att leta efter nån present till Tommy som snart fyller år, vi hittade en o den kändes bra...kan tyvärr inte avslöja vad eftersom han antagligen läser detta ;)

Hittade även en supergos tröja till mig o en tröja till Jas, plus en julklapp till jason som jag försökte gömma men misslyckades "bigtime!" med, så mamma tog med den hem o jason grät hela kvällen tills han somna och undrade vad hans polisstation var. o jag sa att den har jag lämnat till tomten så han kan ge den till dig på julafton. lillkillen bröt ihop o sa att han inte vill ha några julklappar han vill ha sin polisstation nu!!! stackars liten...
så säger tommy: kunde du inte köpt den en annan gång när inte han e med....?
Ähhh ok, där inträffar det? eftersom han aldrig är hemma så har jag mer eller mindre jason alltid men små små undantag...så NEJ jag kan inte köpa den en dag då jag är själv.

men tillsist somnade han o jag o tommy käkade lite mysmat innan vi gick till varsin tv, o nu är det underbara greys...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: