Onsdag - Kurs

2010-10-06 / 19:16:26
Idag har jag varit på Kurs på Campus hela dagen, o jag är verkligen helt bombad i hjärnan efter en sådan dag, så mycket info o ta in o hela alltet...men kul o lära sig lite grejs ;)
Och imorgon skall man dit igen...vi får väl se om det man lärde sig sitter kvar imorgon hehehe risk finnes att det inte gör det ;)

sen har jag o jason jagat glassbilen nu ikväll...han blev helt förstörd när han hade hört glassbilen o sen insåg att den inte kommer till våran gata idag...så det va bara o ta bilen o köra o leta upp sin gamla kollega...o jason fick välja glass idag, det blev "mackaglass" även kallad sandwich =)

Sen lagade vi lite käk, åt o som efterrätt delade jag o Jason på en glass...

O nu sitter jag här o hoppas jag kan hålla mig vaken fram tills 9 då greys äntligen börjar igen!!! =)
bara 1,45h kvar...GÄÄÄÄÄÄSP!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: