Onsdag - halvkass

2010-10-13 / 21:36:42
Fy o usch, började igår o hållt i sig idag...känner mig inte pigg o nästan illamående...
så igår somnade jag vid 8 för jag tänkte, måste vara sömnen jag ligger efter med...men när jag steg upp vid 6 i morse så mådde jag inte ett skit bättre....hade jag inte vetat till 110% att jag inte är gravid så hade jag nog trott att det var det...
men jag antar att jag har haft för mycket på tapeten nu det sista så min stackars kropp säger ifrån nu....dags o lugna ner sig några hekton.
så idag på jobbet har jag bara helt enkelt tatt mig igenom dagen trotts nära spy attacker osv....

O eftersom jag inte mådde tipp topp idag så blev det en "bad hair" dag med mössa på. och givetvis eftersom det va den enda dagen jag inte "piffat" till mig så kommer HN o skall göra ett repotage om företaget o jag skall tydligen vara med på en massa bilder...vilket jag inte var så speciellt sugen på. men så fick det bli, en susie utan smink o ett hår som inte är OK!

men men sånt är livet...

Nu ska jag kolla färdig på greys o jag hoppas att morgondagen är en toppen dag!! ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: