Måndag - nya grejjer

2010-10-18 / 20:26:00
Idag kom det äntligen ett brev som jag längtat länge efter...försäkringsbrev för min krashade dator....så när tommy kom hem så gav jag mig ner till expert för att få en ny dator...
väl där så har dom inga på lager =( men dom beställde en åt mig som kommer på onsdag!
ska bli skönt o äntligen få en egen dator igen...



Blev tyvärr ingen rosa denna gång...men svart funkar väl antar jag....

Passade även på o beställa en ny mobil...funderat på iphone men i sista stund så njäääää
det blev en ericsson istället...vi får la se hur det går...

En vit, det blir snyggt =)
o det bästa av allt...det finns yatzy i den =D super smile!!!

jag antar att jag är nördig på fel grejjer, men jag använder bara mobilen för o ringa o skicka nått ynka sms...o då är yatzy bra grejjer ;)

Jag är nöjd med dagens inköp iaf =) även om jag inte fått hem det än...

O nu ikväll har jag varit på utvecklingssamtal på dagis, o ja jag summerar den timmen med både skratt o tårar...o lite ilska...
det är så att jasons favvo fröken skall flytta till gotland i slutet av månaden, o hon är så himla älskvärd så det gör ont i mig att hon skall försvinna...

sen finns det en fröken som jag verkligen avskyr o jason är jättesvår o lämna på morgonen när hon e där...han vill verkligen absolut inte att jag ska gå där i från o det skär i mitt hjärta, medans när det e dom andra fröknarna så funkar allt kanon... hmmm ja jag får la hoppas att hon slutar snart...hon e bara vikarie...o en riktigt bitch, så där falsk trevlig att det lyser igen...gahhhh blir förbannad bara jag tänker på henne...
o det värsta är att hon är ensam imorgon när jag skall lämna jason, får hoppas att det går bra...

nu blir det lite tvtitt som vanligt innan det e dax o krypa ner i bingen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: