Måndag - helg resumé

2010-10-11 / 19:18:55
Puh jag är lika trött idag...o dagen har bara flugit iväg, o tur e väl det...tänkte lägga mig riktigt tidigt idag...

Helgen var väldigt givande

Fredag: Volbeat-konsert i Götet, jag tyckte dom var helt otroligt bra! men jag var väl på rätt humör o hade en väldigt bra plats, längst fram!! jag o tommy stod där o hade det toppen!!
pricken över i:et var ju när dom ville ha upp 10 frivilliga o tommy bara lyfter mig över kravallstaketet o vips så är man på scen tillsammans med volbeat o blickar ut över ett slutsålt scandinavium....otrolig känsla!!!
detta kommer jag minnas länge...

Lördag: totalt död, trotts man var hemma någorlunda tidigt...hjälpte ju inte att man försökte bota en huvudvärk som vägrade ge sig, samtidigt som man skulle bli på partymood igen...men det gick...
Iväg till aranäsgården för att fira Linda som blev 30. mycket alkohol o bra musik, det gör susen...
när vi väl sen kommer in till stan vid 10 i 3 så stannar vi på "strössel" blev bara en snabbis, fick mig en liten korv av Annas morbror Micke...mumma med natta mat o sen var man väl hemma strax innan 4.
Då fick jag inta min liggställning på toa med täcke o kudde...inte för jag va kräkig utan för det är det ända stället som huvudet inte snurrar på...o där sov jag tills jag vaknade o hade ont i hela kroppen o fick lägga mig i sängen...

Söndag: TOTALT DÖD!!! är ju inte van med 2dagar på raken, o det känns även idag vill jag säga...
men jag fick tvättat o grejjat o även pysslat lite med jason...

Idag insåg jag när det var så jävla kallt i morse o typ hela dagen, att jackan jag köpt till jason antagligen inte kommer vara tillräckligt varm. så efter jobbet åkte jag , mamma o jason ner till stan o började leta efter nått dunjacke liknande. hittade en tjock o gå på h&m till ett bra pris, så den fick det bli.
dock var den andra jag köpt innan snyggare, men inte lika tjock så det fick istället bli en svart VARM jacka...
bättre med varmt än snyggt...

o jag fick testa min nya tjocka jacka idag, o guuud va skön o varm den var när jag cyklade till jobbet i morse!!

Nä nu ska jag glo lite tv innan jag somnar..känner egentligen för o lägga min nu, men det är nog lite för tidigt ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: