Fredag - myskväll

2010-10-29 / 21:47:19
Trött igår...mycket på jobbet,då alla vill ha sina maskerad kläder snabbt helst med en gång genom telefonen ;)
så efter jobbet tog jag en runda på stan o fick köpt nya leggings en kofta o lite annat krafs...men har inte bestämt mig om jag skall behålla den. vad tycker du?
sen klippte jag grannen o när det var över gick jag o Jason o läste saga för att sen somna...gött o ligga i sängen o mysa med lillskrutt!




Just nu saknar jag honom enormt mycket!
Han är hos Farmor o Charsten ikväll... dom saknade oxå honom tydligen ;)

Så jag o tommy har ätit god mat från stantons o tittat på en Beck film o ätit lite godis o haft det väldigt trevlig/mysig... nu har han gått o lagt sig med sin huvudvärk o jag glor lite på idol...
känner oxå att det är lite huvudvärk i mitt huvud...

Kanske beror det på en stressad dag på jobbet? satt o tog emot en order på telefon som tog 45min snacka om att jag var lite mör i huvudet efter det...o jag fick stressa som fan för att hinna klart med alla inbetalningar osv.

Imorgon skall tommy iväg o spela...som vanligt o jag har tvätttid som vanligt...hahaha
o jag har även tänkt o ha mys pys med lilleskrutt...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

tycker att du ska behålla den ser jätte varm å god ut...:)

Kommenterat - 2010-10-30 / 14:53:20  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: