Tisdag - vänner

2010-11-02 / 20:24:44
Ibland är vänner bara det bästa som finns...
dom finns alltid där när man behöver det som mest, o stöttar hur man än gör!

Idag har verkligen Anna hjälpt mig väldigt mycket! Tack älskade vän för att du finns när jag behöver dig!!
du får mig att tänka lite mer positivt o ger mig kämpaglöd när jag ingen har....
tack, jag är evigt tacksam för din vänskap!



inte sovit nått vidare i natt, så hela dagen har jag vandrat i koma...
trött som fan, egentligen men ändå pigg...kanske över trött? men jag skall hålla mig vaken så jag få se både desperata och cougar town...

Paul har varit här nu ikväll o försökt fixa våran internet anslutning som krånglat hela helgen...
jag trivs verkligen i hans sällskap, även han gör mig glad, kanske för att han skiner som en sol alltid =)



Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

klart att jag stöttar dig, sånt gör vänner!!!!kram

Kommenterat - 2010-11-03 / 09:35:48  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: