Söndag - puha vilken helg

2010-11-21 / 10:35:49
Dra mig baklänges....

Fredags: åker till jobbet, jobbar en timme för att sen åka till tandäkaren med lilleman som ramlade så illa dagen innan så hans tandkött på ena framtanden var helt blått o denna gången var det den andra framtanden o inte den som han har slagit ut en flis ifrån innan...

sen tillbaka o jobba, o på kvällen skulle jag iväg o träffa alla mammor ifrån mammagruppen. vi har hållit ihop sen barnen föddes, kul!
blev god mat, mycket vin (verkligen jätte mycket) o skratt o tårar. så det var en lyckad kväll...sen gick jag o malin hem i snön o jag var nog hemma efter 2 nångång...bra i gasen ;)

Lördagen: AJ vilken skallebank...borde itne dricka vin får alltid skallebank av det. men jag fick ignorera detta o gå på ljusparty hemma hos mamma. fick köpt pepparkakaljus o det luktade jätte gott tyckte jason.
sen en promenad hem genom skogen...
Sen fick jag mitt bakisröjjarfixidé o började röjja i klädkammaren/datorskrubben. o fick rensat ut en massa skit o slängt o hela familjen hjälptes åt. det hela avslutade vi med PIZZA!!!
sen var både jag o jason helt färdiga, vi la oss i sängen o satte på en film o somnade omedelbart!
klockan var nånting mellan 7 och 8.
sen vaknade jag halv 3 på natten o kunde inte somna om...så typiskt!!
vid halv 4 hade jag fortfarande inte somnat men runt halv 5 tror jag ja somna, vaknde i morse o var  totalt död...

men en liten morgonpromenad ner till hajen gjorde susen, fick köpt lite färska frallor så det var frukostmys när jag kom hem.... nu skall jag in i duschen o sen iväg o klippa lite...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: