Söndag - busdag

2010-11-14 / 20:27:27
Igår var en lugn lördag, jag tvättade o sen åkte jag o jason och titta på när tommy skulle spela hemmamatch, och kors i taket, dom VANN!!! hehehee ;)
skönt faktiskt för det betydde att tommy var på bra humör på kvällen =) dom var han ganska trött, vilket jag förstår för fy fan vad han fick kämpa, o hans knä är antagligen paj igen =(
På kvällen var det filmtajm, Pauli kom in på besök så jag o han drack te o när batmanfilmen var slut så fick vi två äntligen skratta lite till the "klååå"...
sen var det pang bom somna i sängen...

Imorse när vi vakna så väckte vi tommy med paket i sängen, o det var jason som fick frukost på sängen o inte tommy ;) men familjen var nöjd o bättre kan det inte bli =)

Sen skulle tommy hjälpa billy med nån bil (som en inte blev av) men jag o Jason åkte ner till Busfabriken i Halmstad o stojjade o busade och hade dunderkul, påvägen hem ville jason att vi skulle åka om ullared, sagt o gjort. blev en snabbvisit, in o kolla skor o prata med mormor sen in på gekås o handla för ynka 107kr, har nog ALDRIG handlat för så lite där inne...men bra för min tunna plånbok ;)



och sen kom farsdag firandet hemma hos min pappa, blev lite smörgåstårta osv...


Jason håller sin lille kusin för första gången...
och jag lika så...


o nu är jag verkligen HELT super duper trött o tänkte faktiskt krypa ner i sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: