Onsdag - sakta...

2010-11-03 / 21:41:43
Sakta sakta verkar jag komma tillbaka till min egna kropp...dom senaste dagarna har varit lite koma liknande o jag känner att jag inte har varit i min kropp...
men jag omges av människor som ger mig hopp o styrka o mina älskade arbetskamrater får mig verkligen på bra humör...har till o med skrattat idag...

men ack va trött jag e (och tydligen väldigt gnällig) ska försöka komma i säng i tid idag men...ja...tror inte på det...

Haft lite pyssel dag med jason idag...vi båda två älskar att pyssla =)

Och imorgon är det tommys födelsedag, han skall tydligen bli 33år fast det inte alltid verkar så ;)
men det blir inga paket på morgonen,då jag o jason skall ha sovmorgon till kl.07.00
så det blir paket när vi kommer från jobbet o sen kommer släkten vid 18 för lite kalastajm...

Back to greys...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: