Onsdag - tandvärk

2010-11-17 / 20:35:54
Nu är det riktigt illa i min visdomstand....skrev för några veckor sen att jag tappat en stor bit av tanden, o jag har dragit på att kontakta tandläkare osv, just för jag verkligen HATAR tandläkaren.
Men nu har det nått klimax, klarar mig inte utan värktabletter o det värker ändå...hela käken smärtar.
Så imorgon är det jag som ringer tandläkaren o får en tid, o jag hoppas dom drar ut hela skiten... med mycket bedövning...vi får väl se hur det går...bara jag får en tid snabbt så e jag nöjd...

så idag är det bara smärta, fick till o med lägga mig o sova en stund innan just för det värkte nått så fruktansvärt...

nä nu blir det tv tittar kväll med underbara Greys!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: