Måndag - chock

2010-11-15 / 19:34:44
Idag fick alla på jobbet sig en ordentlig käftsmäll(chock) vi sitter på frukost rasten o platschefen skall informera om nånting, som han brukar göra vissa måndagar...
MEN så släpper han den stora nyheten att han skall sluta/byta jobb o allas hakor var i golvet...ingen förstod nånting...
men sen till den stora frågan vem ska bli platschef nu?
alla får mail från chefen att det inte skall anställas nån ny utan att platschefens uppgifter skall fördelas på oss övriga på kontoret...jaha o suck hur blir det nu? vem får vad?vem blir vad? vem skall till kina? vem gör dom inköpen? vem sköter mässan? vem kommer med dom nya idéerna? det var ren kaos på jobbet...
o det ska va möte antagligen i nästa vecka o då skall detta bestämmas...
o jag funderar på om jag blir tvungen o gå upp i tjänst o jobba heltid...o om så e fallet så sa jag till tommy att "gud nåde dig om du inte börjar hjälpa till mer hemma..."
Har en viss aning om att jag antagligen kommer få hela Stargazer konceptet på mina axlar...inte mig emot, skall bara öva upp min engelska till det bättre igen ;)

Nog om jobbet, jag o Jason har bakat idag...STORA muffins, eftersom mina små muffinsformar var slut ;)
godablev dom (åt precis en)
Sen skulle vi laga mat så det blev falukorv, som jason tryckte ut med sina pepparkaksformar till olika mönster, hjärtan, stjärnor o blommor blek riktigt festligt o äta =)
o sen var det blixten Mcqueen makaroner...haha arbetskamraterna lär ju skratta när dom kollar i min matlåda imorgon ;)

o nu är det tv tajm innan det är dax för sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: