Fredag - mys

2010-11-12 / 20:49:47
Dagen på jobbet har verkligen gått i snigelfart idag...inte alls nån vidare trevlig dag...
har inte haft jätte mycket att göra heller, men dagen gick till slut ändå...

Kom hem o började på maten, men först hade jag o jason en liten mys stund framför tv:n.
idag blev det fläskfilé i ugnen med vitlöksgojs i med pommes o beanässås ( gillar stavningen) god sallad med tzatsiki...blev proppmätt o go...
sen började jag med att klippa mig, tyckte det blivit lite långt på sistone, tommy var snäll o hjälpte mig o få bort babyhåret i nacken med trimmern...blev nog bra vad jag kan se ;)
sen var det dax o slänga i blekningen...o jag blev nog nöjd där med =)

o sen var det popcorn i stora lass, jag valde dock dumle o lite fanta upptill, FREDAGSMYS på hög nivå...o jag kan säga att jag längtat efter helg hela veckan...o jag ska bara vila upp mig o bara vara jag!

nu ska jag glo vidare på idol

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: