Söndag -sov

2010-05-16 / 21:00:35
Åhh vad jag hatar när jag sover för länge...

Igår: Var ju o kollade på bröllop, nu vet jag hur jag INTE ska beté mig när jag väl är brud...snacka om att göra bort sig totalt hehehe, trist för henne när hon ser sin bröllopsvideo ;)
när jag väl kom hem sen på em ville jason gå hem till mormor o hälsa på, det slutade med att han sov där...kom hem o då var det tropisk värme och jag o gobben åkte iväg, först till donken för lite käk o sen vidare till garaget o ta ut bilen...tommy körde o jag satt bredvid o njöt, stannade för ett litet besök på harrys med larry o rebell blev cider för min del o tommy va nykter hihi =P
sen ett vps (varv på stan) o vidare ut till trönninge o dumpa av larry o rebell för att sen åka hem, tommy ville väldigt gärna ha öl o jag fortsatte dricka cider ;) sen va det sängen...

och idag vaknade jag för jävla sent, o tommy hade inte väckt mig heller...klockan var 12! upp fort som fan, på med kläder o iväg för o hämta jas o vidare till svärmor för söndagsmiddag ( tommy hade glömt att vi skulle dit, därav ingen tanke på o väcka mig) och nu sitter jag här o e inte ett dugg trött vilket jag borde va för jag ska ju jobba imorgon o borde lägga mig tidigt...men icke!

jaja kommer va super trött imorgon men men...nu blir det lite film time

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: