Söndag - fika, fika, fika

2010-05-09 / 22:33:54
Igår blev det utgång med "the crew" förfest hos Anna & Billy, för att senare åka in till kåken...Fy satan va kallt det va, frös som fan o inte blev man varm av alkoholen heller...
efter det tvingade jag markus o köra till campino,JAG VAR HUNGRIG!!! alla andra hade ju käkat chili con carne på kåken, men lilla susie gillar inte bönor så jag ville ha pommes med vitlökssås ;D
sen bar det av till sängen...



Idag var jag inte så bakis, ingen skallebank men väldigt seg i kroppen ;)
slappade i sängen o glodde på film, pratade ett mysigt/intressantsamtal med kära Anna...
för att sen få besök av svärmor o charsten o lilleskrutten kom hem, blev prinsesstårta o kaffe/te (ska tillägga att detta var min frukost ;) som intogs vid 15 tiden)
När dom åkte så tog det inte lång stund innan telefonen ringde och jens o magdalena ville ha kaffe...var bara o sätta på en kanna till...

Sen åt vi kvällsmat ihop ;) hehehe blev donken o det var sååååå gott med flöt =)
sen va det läggdax för grabbarna o nu känner jag att det är dax för mig o lägga mig med...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: