Onsdag - klipp

2010-05-26 / 20:48:30
Idag efter jobbet kom lollo o charlie och en stund senare även Pauli o tallen, det var lite hårfixardag!
lollo skulle dock bara färgas lite... och grabbarna (pauli o tallen) hjälpte till o röjja bort golvet ute på balkongen =) så skönt o slippa göra det...dom fixade det i ett nafs TACK killar =D
för på måndag så ryker balkongen...o jag kommer inte åt den på 7 veckor...dom ska renovera våra balkonger...o det känns inte alls kul o inte komma åt det på så länge mitt i sommarn =/

sen åkte jag o jason till donken, orkade inte riktigt ställa mig o laga mat när jag sletet hela eftermiddagen...tommy skulle iväg på möte med innebandyn så vi passade på o ha lite myspys ;)
sen somnade han utan problem o nu har jag tv kväll =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: