Onsdag - faller isär...

2010-05-19 / 21:37:46
jag går sönder...bröt ihop totalt nu ikväll...vet inte om det beror på att mensen ska komma eller om jag helt håller på o gå åt skogen...
känner mig så jävla ensam ,med en trottsig 3 åring som vägrar lyssna o göra som han blir tillsagd, tommy har sin grejjer han ska iväg o göra...
och jag sitter själv hemma med en unge som gråter, samtidigt som tvätten ska skötas,maten ska lagas och hushållet städas...ändå ser jag hur allt runt omkring mig bara rasar och förfaller...
samtidigt som jag ska va duktig på mitt jobb o vara den perfekta mamman...fan jag pallar inte, jag behöver hjälp...
ringde min älskade mamma o bara grät, hon kom med en gång o avlastade mig....
jag vill ha min egentid...men varje gång jag försöker så får jag skuldkänslor eller så blir det bara pannkaka....
hur länge ska jag orka,det är ju min fråga?!
känner mig ensamstående även om jag inte är det...men det är inte tommys fel för jag har själv satt mig i denna sits...men nu behöver jag hjälp för att skapa nya mönster...mönster där kvinnan inte gör allt i ett hushåll o samtidigt ska göra karriär....
Jag saknar att bara vara med mig själv, bara vara JAG!

Puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: