Onsdag -effektiv

2010-05-12 / 22:53:13
Idag har jag varit effektiv...jobbat i en jävla fart idag...känner mig riktigt duktig ;)
sen hämta jason på dagis o tog med snutten hem idag, lite kaos igår kväll utan den (kvarglömd på dagis)

sen kom linda nästan med en gång, jag satte igång o satte lite slingor i hennes hår gick snabbt o blev väldigt bra ;)
för att sen få ett ryck (efter linda åkt) åkte upp till mamma o pappa o hämtade en säng till jason...tog bort den fina sängen han haft nu som jag målade svart (växa sängen) o så fick han en riktigt stor fin 90" säng...
Och snacka om att han blev glad =) och i dag var det inga problem o lägga honom, han ligger så fint i sängen o snusar =D glad när man lyckas få till det
får bara hoppas att sängbyte betyder att läggning funkar så bra som det gjorde i dag i all evighet framöver hehehe

jag o tommy fick lite egentid iaf o det var behövligt efter en jobbig vecka med svåra läggningsstunder...

nu ikväll har jag suttit framför tv:n o gluttat o när tommy somnade tog jag fram gitarren o började klinka lite...inte högt så pojkarna vaknar utan tyst o vackert...
älskar när jag får min egentid när jag får göra det jag älskar mest!

nu blir det sängen, imorgon hoppas jag på superväder när hela familjen är hemma!!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: