Måndag - myskväll

2010-05-31 / 21:35:45
Måndag igen o jag är verkligen jätte dålig på o blogga nu...beror nog på att jag inte "hinner" med det...eller har så mö o skriva om...

Helgen va det full rulle igen...har ni missat alla bilder från festen på fejjan, då har ni verkligen missat nått ;)
Larssa o stenman hade 2*30 års kalas med maskeradtema: ROCKSTJÄRNA!
Tommy var Axel Rose (förvånad man blir) och jag var Suzi Quatro



Inte jätte olikt faktiskt!




Blött var det men oxå väldigt roligt!

så gårdagen va inte direkt roligt, tröttsamt o vi firade inte morsdag mer än när vi var nere hos svärmor o hämtade Jason och fick lite god mat i magen + att svärmor fick blommor!

Men idag när jag kom hem från jobbet+ stan så hade mina små prinsar varit iväg o köpt en jätte fin bukett blandade blommor till mig =) blev superglad för jag hade inte väntat mig detta =)

o efter mat och sånt så kom älskade lilla lisa på besök, jag klippte henne o vi satt på balkongen i solen o rökte o prata strunt ;) saknade henne väldigt mycket så det va skönt o få lite egentid med denna underbara själ =D
snart läggdax

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: