måndag - jobbig helg

2010-05-24 / 20:46:48
usch vilken helg...var lite laddad inför den årliga "bakken"-resan men ack vad jag bedrog mig...kände på morgonen att jag hade huvudvärk men jag tänkte, det går över...började dricka vid 11-tiden o drack inte så fort slank väl i 5 cider eller nått sånt när migränen började komma...o då har jag inte mycket att sätta emot...när jag väl får det så blir jag så kass att jag måste spy...sagt o gjort...spydde upp allt jag hade i magen...sen var det vila lite i baksätet för att sedan åka vidare, var nere i helsingborg vid 7 tiden (på kvällen, pga vänner som hade bilhaveri) när vi väl kom fram till Danmark så kände jag usch nu mår jag jätte dåligt igen...( suttit o druckit vatten hela vägen från snapparp) då när vi står i dk o väntar vid ett trafikljus känner jag, fan jag måste spy NU!! ut flyger david o jag efter o spyr stora kaskader av vatten över vägen o upp på trottoaren...david spyr för att jag spyr =D hahhaha

sen kommer vi väl fram till bakken vid 8 tiden, käkar lite mat för min del blev det sallad dvs. isbergssallad, gurka o tomat...sen blev jag mycket piggare o påvägen hem va jag riktigt på gång igen...tyvärr försent =/ men nästa år blir det nog bättre iaf...jag hade kul ändå =) när värken o illamåendet väl försvann ;)

hela söndagen va lite bakis (trotts jag itne va bakis) vaknade 10 i 11, o klockan 11 ringde det på dörren, frida kom som jag skulle baluppsättning på...stod o höll på med det tills halv 2 o sen blev det bakispizza...
raskpromenad i skogen för att ta mig upp till mamma för o hämta jason...
när det va läggdax för honom vid 7 tiden så la jag mig med...va jävligt trött o sleten...
vaknade dock vid halv 2 för att tommy glömt stänga av tv:n =( så sen kunde jag inte riktigt somna om, men till sist gick det...



och imorse va jag totalt supertrött...o idag på jobbet hade det varit tröttsamt...så imorgon hoppas jag att jag e pigg o allert igen ;)

nu blir det lite tv o mys med gubben min...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: