Fredag - shopping

2010-05-28 / 08:43:21
tvättade innan jobbet igår, efter jobbet åkte jag ner på stan för o se om jag kunde hitta några "underdelar".
när jag kollar i min garderob så inser jag att jag har inte byxer som är ok längre...antingen förstora eller för utsletna...så jag gav mig ut på jakt...

kunde inte låta bli o köpa dessa leggings, as coola tycker jag själv ;)

ett linne oxå, för givetvis när du behöver underdelar så kommer du oftast ut med överdelar...

dessa köpte jag med, fast inte gröna utan SHOCKROSA!!!
äntligen! =D mina favvo röda byxer sprack ju för att de var för utsletna o jag har saknat o ha ett par färgade byxer...
köpte även ett par jeans men dom ska jag lämna tillbaka...inte riktigt nöjd med hur dom framhävde mina valkar HAhaha

nu ska jag sätta igång o göra mig färdig för en arbetsdag =) mys fredag på jobbet, härligt =)
sen blir det mys kväll med familjen för imorgon vankas det 2x30 årkalas med maskerad...
kommer antagligen va helt färdig på söndag, i vanlig ordning ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: