Fredag - Jävla dag...

2010-03-20 / 00:06:58

Fy fan vilken icke kul fredag det har varit!!

Börjar dagen med att försöka tvätta av mig sminket med nagellackborttagningsmedlet(!) fy fan vad det sved och jag måste verkligen vart trött/yr eftersom jag tog fel flaska (och flaskorna står inte ens i närheten av varandra)

Sen skulle jag på 3-årskontroll med Jason på BVC, han vägrar prata och till sist viskar han bara till var enda fråga " jag vet inte" vägrar säga vad det är för "saker" på bilderna hon visar upp, vägrar väga o mäta sig och efter 45min gav vi upp, vi fick en ny tid då vi kommer försöka igen...
Var inte nöjd med besöket och får stressa som en idiot för att på 10 min lämna av honom på dag o sen ta mig till jobbet. Väl på dagis så vägrar han ju vara där o får ett gråtanfall o klamrar sig fast vid mig...(jobbigt o lämna då)
stressar iväg till jobbet och hinner precis! (När tommy sedan hämtar honom på dagis, hade han frågat jason varför han inte sagt vad det var på bilderna osv, gissa vad ungen svara " jag tyckte det var tråkigt") att man inte skrattar ihjäl sig ;)

sen har det vart lite småkämpigt på jobbet idag, massa konstiga ordrar och sista 1h fick jag det värsta! en order som va totalt knäpp, ringde upp kunden för att försöka få lite bukt på det, givetvis kan kunden knappt prata svenska....jag gav upp!! det var typ droppen för idag så jag sa "nä, jag gör detta på måndag istället"

åkte hem slängde in tvätt i maskinerna,bytte lakan,åkte o storhandla på ett knökfullt hajen, vidare hem plocka upp varorna, ner i tvättstugan för o hänga upp tvätten samt lägga in ny tvätt i maskinerna, iväg för att hämta jason hos svärmor för att sen åka till donken för lite "kvällsmat" hem, käka sedan ner i tvättstugan igen...fy fan vilken skit dag, hektisk som fan....
känner mig jävligt färdig...och för en stund sen kom gobben hem, apa packad vinglar fram o småler ;)
hjälper honom att ta av han kläderna och lägger han i sängen och han slocknar med en gång ;)

Kan säga att det är JÄVLIGT skönt att jag e ledig hela helgen, så imorgon har jag tänkt att ta en liten promenad ihop med min son....det är allt som är planerat och det känns väldigt bra!!!

Nu får jag nog lägga mig, för ögonen går i kors...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: