Torsdag - kontorsdag

2010-03-11 / 20:13:39

Idag har jag haft min första kontorsdag, det var mycket information man skulle trycka in i skallen...hjärnan känns helt överarbetad! men känns härligt att äntligen få börja jobba med det man ska jobba med...
jag tror jag kommer klara detta galant och kommer nog trivas bra.
Idag fick jag mitt telefon headset inkopplat, känns lyxigt som bara den =D

cyklade till jobbet idag, va himlans hurtigt gjort tyckte jag, flåsade när jag väl kom fram så jag o "janne" (lager kille) tog en cigg o han små skratta lite åt mig ;)

Nu ikväll har jag lagat jason snutte med symaskinen för femte11te gången, och han tycker det är lika kul varje gång, sen sydde vi färdigt hans blixten mcqueen gardin som blev snajsig, han fick välja mellan en rak eller draperad gardin, det blev rak =)

Snart är det läggdax börjar tidigt imorgon så det blir uppstigning vid 06.00. idag fick jag ju ändå sovmorgon ända till kl.08.00 rena lyxen ;)

Puss Puss

Ps. GRATTIS Pattsy som äntligen är en fulländad trollslända idag =D

Kommentarer!
Postat av: Pattsy

Tack underbara SOCKER! Puss! <3

Kommenterat - 2010-03-12 / 01:00:36  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Postat av: lotta

Å det låter spännande med nytt jobb! Klart du klarar det! Ha de bra! Kram Lotta

Kommenterat - 2010-03-12 / 09:23:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: