Tisdag - vägen?

2010-03-16 / 22:27:46

Vart tog dagen vägen? shit va fort det gick, jobbade o sedan försvann resten av dagen...
fick vart ute o gått en promenad med Anna iallafall, väldigt trevligt och behövligt hehehe
sen va jag uppe hos Emily o Jocke, hon behövde tidningar för dom ska flytta nu i månadsskiftet...kommer kännas lite konstigt vi har ju bott grannar med varandra i ca 4år...men men livet går vidare...

Fick gjort matlådor till mig o tommy, jag är verkligen inte van än vid att behöva göra matlådor varje dag...inte behövt göra det på 4 år...det är som o börja jobba på nytt igen...ja om ni förstår vad jag menar ;)

nattade jason med lite skrik o panik, men allt blev bra när man läste en saga =) och nu har jag fått lite tv tid med mig själv o alla bra serier plus en kopp te, ibland är bara livet så härligt =D

nu är det snart läggdax
Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Emily

Ja det kommer kännas konstigt. Nu får vi åka lite längre om vi behöver låna nåt. hehe

Kommenterat - 2010-03-17 / 11:37:21
Postat av: Anonym

tack för promenaden det var kul=)

Kommenterat - 2010-03-17 / 13:06:35  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: