Tisdag - promenader

2010-03-23 / 19:26:20

Oj vad hurtig jag vart idag! (om man bortser att jag tog bilen till jobbet, men det regnade ju hehehe)
efter jobbet gick jag o jason till fyndmagasinet och köpte ny målarbok och kritor, sedan gick vi vidare till hajen för att "tråk"handla dvs bröd,mjölk och ost.
Kom hem vi målade lite sedan var det dax att ge sig ut igen, blev nästan 1h promenad med Anna (jason var ju med oxå) så nu känner jag mig riktigt hurtig...
Känner mig ond bara att jag häver ut mig opositivt tänkande till stackars Anna som kämpar så hårt för att försöka tänka positiv... förlåt vännen ;)

Srn gjorde jag o jason varsin mackis och oboy, hade roligt samtal jag och han, vi satt o fantisera om vad mackorna föreställde ;) hehehe
och sen var det byta sängkläder i hans säng, och sagostund! min tanke var att han skulle somna tidigt idag...än så länge e han vaken...men jag ska snart oxå krypa ner, känner mig riktigt trött idag, på ett härligt sätt ;)

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym

nej gumman så är det inte alls. självklart ska du prata med mig om sånt som inte är bra, det får mig att tänka på annat



kram på dig

Kommenterat - 2010-03-24 / 11:59:25  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: