Tisdag - pannkakor

2010-03-30 / 21:22:09

Igår somnade jag när det va läggdax för jason, vi läste saga o sen slocknade vi ;)
somnade med kläderna på o sov i jeans o tröjja hela natten,hehe snacka om trött.

Idag efter jobbet åkte jag o jason o fika hos mamma o pappa, sen åkte vi hem och gjorde pannkakor =) och jason orkade äta hela två stycken =)

sen slocknade han nästan direkt, han kollade bollibompa först, han lyssnade på saga idag istället för att jag läste och det funkade lika bra =)
och jag hade ju tänkt o kolla på desperata hemmafruar ikväll men det får va, eftersom då måste jag glo på datorn och det har jag verkligen ingen lust med!!

så jag ska ta mig en cigg o sedan krypa ner i sängen

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: rebecca

Det var inte deperata hemmafruar igår, det var CSI NY istället.. Och det gillar vi :) Så kunde det varit varje tisdag;)

Kommenterat - 2010-03-31 / 07:16:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: