Tisdag - nya jobbet

2010-03-09 / 19:00:23

Jaha då har man avverkat 2 dagar på det nya jobbet, känns ganska bra, trevliga arbetskamrater och bra stämning.Har börjat gå inne på lagret dessa dagarna o ska göra sista dagen på lagret imorgon. Så på torsdag ska jag börja men "mina" sysslor inne på kontoret.Jag har ett alldeles eget kontor med ett stort fint ekskrivbord, jätte fin data men widescreenskärm av stor modell. Jag är jätte nöjd =D har ju aldrig haft ett eget kontor, utan delat rum med chefen innan dock varsitt skrivbord men inte i denna storleken... jag är såååå nöjd och glad =)

Har inte haft några problem o komma upp på morgonen än, men i morse när klockan ringde vid 6 så ville jag bara somna om...men ja jag får ju gå o lägga mig apa tidigt mot vad jag är van vid, så det som är jobbigast just nu är nog o justera min dygnsrytm till det normala. känner mig helt färdig så snart väntar sängen...

Sen är det ju det häringa med matlåda! jag har inte lagat matlåda till mig själv på över 4 år, och nu ska man komma ihåg o fixa det varje dag...men idag fick jag två matlådor så imorgon är ju inte hela världen om jag inte äter nånting stort på kvällen för jag har redan en till godo =D

Sen har jag ju kommit på att jag ska jobba på lördag!!!! Suck o stöööön hur fan ska jag orka jobba, kommer va totalt död o gud nåde den som väcker mig tidigt på söndag (enda dagen jag får sovmorgon) jag skojjar inte jag kommer nog halshugga nån....hehehe

Nä nu ska jag natta Jas och hoppas att inte jag somnar med...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: