Söndag - trött

2010-03-07 / 20:22:38

Idag är jag trött, fick inte sova ut i morse o det straffar sig på hela dagen...fick dock sovit lite middag med jason men jag är helt färdig...så just nu ligger jag i sängen o ska strax lägga mig o sova...
Chockerande eller hur?! men ja jag ska ju upp tidigt imorgon, måste ju va utvilad första dagen på mitt nya jobb!
är lite nervös men det försvinner lite in i mängden av all min trötthet, bara jag får sova i natt....

Jason har vart skitdålig idag, vi har haft funderingar på om det är öroninflammation,men jag e skeptisk...kan bara va en förkylning som satt sig lite fel...för har man öroninflamation vill man väl inte ligga ner hela tiden?! det ville inte jag när jag va liten o hade det iaf, men det är det ända jason gjort idag, legat ner...jaja vi får väl se hur han mår imorgon, har iaf tvingat i honom lite alvedon nu så han kan sova i natt.

Va ute på krogen igår...va la sådär, och slutet va inte o tala om...det får bli slut på dom här dumheterna nu...hmmmfrrp!

nä nu blir det sova, Natti natti

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: