Söndag - cykeltur

2010-03-21 / 21:35:13

Gårdagen var det många bollar i luften, fick några städryck.Började dock dagen med en timmes promenad med svägerskan för att sen börja storstäda i badrummet,skura väggar, badkar, rensa avlopp slänga för gammla krämer osv, fint blev det iaf och det va skönt o ha det gjort...
Fortsatte sedan på resten av plejset med dammsugning och moppning av golv...nu tar det ju en vecka innan jag är redo för det igen ;)

Idag har tommy vart iväg hela em med innebandyn, jag o jason har varit på besök hos min mamma, ätit middag och sen em.fika, vi cyklade det, eller ja jason cyklade på sin cykel hela vägen dit och hela vägen hem, han var så duktig och tyckte det var så roligt =)

sedan på kvällen kom Annas mamma Annika hit, jag hade lovat att klippa henne och det blev jättefint!! och vi hade en trevlig pratstund...hon är så härlig o prata med =D
nu är det tv kväll och jag måste erkänna att jag har lite söndagsångest!
inte för att jag ska jobba utan mest för att klockan kommer ringa så förbannat tidigt imorgon,och sen att jag nog sov förlänge idag vilket resulterar i att jag kommer ha svårt att somna ikväll och jag kommer va dyngtrött imorgon....jaja en dusch imorgon o sen är jag på banan igen ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: