Onsdag - fikapaus

2010-03-17 / 21:12:15

Idag har vart en bra och positiv dag, mycket skratt o fniss på jobbet, alla var lika trötta och glada...och jag kan itne fatta att det redan är onsdag, dagarna springer iväg, antar att det är för att man trivs =D

Men tydligen fattar inte alla att man bytat jobb, blivit lite smått trakasserad från en gammal kollega via sms idag, vill bara säga "fråga inte mig, fråga din chef, jag jobbar inte där längre!" men mitt stora problem är ju att jag e för snäll och givetvis svarar....men efter nästa lördag så är det slut på sådana grejjer, då har jag verkligen slutat och då har jag inget med det och göra!

Efter jobbet så åkte jag o jason hem till Linda för att hämta/lämna lite grejjer, passade på o fika lite oxå, jason va så nöjd när han fick titta på barnprogram där, och alltid trevligt o hälsa på ;)

Sen bar det av hemåt med en lite avstickare till pappa för o kolla vad han hade för problem på sin dator, väl hemma dax för den däringa jobbiga matlådan...har som sagt ännu inte vant mig vid att behöva göra den varje kväll...men det gick ganska snabbt o lätt idag som tur va.

Jag o jason tog en bad o sedan sagostund, känns skönt o ha lite rutin på kvällarna nu ;)

nu ska jag titta på mitt favvo program

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: