Lördag - 1 kvar

2010-03-13 / 23:36:43

Idag har jag jobbat, med mitt "gamla"jobb dvs glassbil...hade med mig en kille idag som ska ta över lördagsturen efter mig, så nu har jag 1 lördag kvar att jobba sen är det över!!! känns så jävla gött, för idag blev jag riktigt irriterad på det stället...men jag kommer sakna vissa av kunderna...
men det kommer kännas konstigt att vara ledig varje helg...så länge jag kan minnas har jag alltid (på vart enda ställe jag jobbat) jobbat varannan helg o nu ska jag sluta med det...

tydligt var jag på "dåligt" humör när jag kom hem så ,ja tommy gav upp o gick in i sovrummet...nu sover han o jag tittar tv, mina ögon går i kors o det ska bli skönt o få slippa ställa klockan imorgon...
och en mysdag med hela familjen...

kolla färdigt sen sova

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: ac

Å va roligt att du har blogg :) har missat helt ;) nu ska jag följa den... KRAM

Kommenterat - 2010-03-14 / 18:27:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: