Söndag - bilåk

2010-06-20 / 20:17:06
Gårdagen bestod av lite inpulser...jag o jason åkte till gekås tillsammans med Martina,Agnes o Hugo...det är ju inte lättast att gå där inne med 3 barn som inte är super nöjda, samtidigt som det är smockfullt med folk och dom håller på o bygga om...skulle inte ha nått särskillt men ändå blev det en nota på nästan 800kr.
efter det åkte jag o Jason till veddige för o sätta lite blommor på Eriks grav, han skulle blivit 31år igår.
o sen blev det en fika men hela skaran hemma hos rikard, alltid lika trevligt ;D

Sen på kvällen sov Jason hemma hos mormor, och jag,Tommy, Cilla och Thomas åkte lite raggarbil på stan, många bilar va ute på stan och det var riktigt trevligt! dock när vi släppt av cilla o thomas upptäckte vi att vi tappat backspegeln, så det va bara in i stan o köra samma runda igen för o se om vi kunde hitta den...men inte då...sen mötte jag polisen när jag körde v.vall hemåt...dom vände o körde efter oss o stannade oss vi törnbloms o frågade om vi tappat en backspegel o Ja det hade vi, då hade dom hittat den o plocka upp den, snacka om jag blev GLAD!!! så jag fick backspegeln och kramade om polisen o tackade stort!!! där sparade jag 1200kr för att jag slapp köpa en ny ;) så när vi väl kom hem efter alla äventyr var klockan nästan 4 på morgonen...

så när klockan ringde i morse va man inte hetast,tvättat massor i dag,åkte en sväng på stan åt en glass o sen ställde vi in kärran...slappat o käkat,klippt jasons hår och duschat...så nu är det läggdax!
men jag har haft en trevlig helg iaf, och det gillar vi! :D

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Martina

Ha h a nä, det var inte så lätt! Nästa gång kör vi utan stress! GLAD MIDSOMMAR PÅ ER! Nu har i semester så snart kommer vi och hälsar på!

Kommenterat - 2010-06-24 / 21:28:23  | URL - http://livetpasolang.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: