Söndag - Årets SRF 2010

2010-06-13 / 23:53:03
Årets rockfestival är slut för i år...och i år hade vi alla så roligt...vi skrattade så vi fick kramp...
en stående mening blev " ta på mitt ben, så känner du hur ont jag har i tassen!"  (dvs foten som numera kallas tass) =D helt galen vecka...tyvärr var vädret inte på topp men desto mer umgicks man tillsammans på samma ställe!


Fick inhandlat lite grejjor till mig och tommy fyllde på sin garderob osv ganska bra...
Sett så många bra artister som överraskat mig men hade det inte regnat så mycket hade man sett så mycket mer...så vi får väl se hur det blir nästa år...


Men nått av det fetaste jag sett var GnR sista halvtimme, det gick inte att stå still...trotts hans diva fasoner med att komma försent o börja ca 50 min senare än avsatt tid...men det gör inget när han avslutar på det sättet...synd bara att det inte är orginaluppsättningen...men kanske en vacker dag....
november rain med flygel, paradise city med pompa o ståt och en helt underbar sweet child of mine...night train....you name it, underbart...dock är inte den senaste skivan så vidare bra o dom låtarna gick inte hem...men det gamla goa det sitter som en smäck!



har nog inte rökt så mycket i hela mitt liv som jag gjort dessa dagarna...10paket på 4 dagar....min hals är inte ok...alla var likadana så i morse innan vi åkte hem stod vi i en hög o försökte röka med våra tjocka halsar, vissa kraxade andra var bara jävligt hesa!

men sammanfattningen av denna festival var WonderfuL!! men en o annan trist grej men men...för min del var allt kanon =D
det ska ju tilläggas att mat är gott! fy fan vad det har ätits hahahha

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: