Måndag -semester

2010-06-07 / 21:14:46
Dagen började i kaos...försov mig ordentligt idag...vaknade halv 8, ska lämna jason på dagis tjugo i 8, men peppar vad snabb jag var, jag hann till jobbet i tid....men har man väl försovit sig är hela dagen förstörd...
men sista arbetsdagen idag, en veckas semester väntas nu =)

Imorgon är det sista dagen vi ser jason, sen kommer han bo hos mormor o morfar resten av veckan...känns väldigt jobbigt o lämna honom...just för han blir större och vill följa med oss...men jag får ringa honom på kvällarna och imorgon kommer jag pussa ihjäl honom!!! mammas lilla pojke....

Imorgon ska husvagnen hämtas o packas, den sista handling ska göras inför resan och det ska tvättas så jag har kläder att ta på mig när jag kommer hem...känns skönt att man e ledig så det hinns med iaf...

Jag hoppas att det kommer bli roligt i år...tyvärr har jag känningar för annat...men bara jag får se alla band jag vill se så är jag nöjd...jag vill bara ha det lugnt o skönt =D

Nu ska jag fortsätta packa lite på min stackars väska som är ompackad 3 ggr ;) hehehe

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: