Lördag - Midsommardagen

2010-06-26 / 10:40:53
Igår var det midsommarafton, och i år var det riktigt skönt o behagligt...
Vi hade mat och jordgubbar osv hemma hos Cilla o Tomas jättefint väder o underbart umgänge... fick mig lite bränna på köpet har jag märkt idag ;)
sedan tog vi alla cyklarna, och cyklade ut till trönninge för att grilla lite med alla dom övriga där ute,dvs närmare 30 pers. och runt 12 var det dax att cykla hemåt o jason han var fortfarande vaken, och det blåste halvstorm påväg hem...och nästan hemma så började det komma smådroppar....men en trevlig midsommar var det allt!!

och idag gäller "tjejbilen"!!! så det är bara o hämta kraft o ta nya tag, tur att jag va nykter igår så jag är inte direkt dålig bara lite småsleten...men idag är det min o alla tjejers tur o ha lite roligt utan karln o barn...
och det brukar vara mycket skratt o tjo o tjim!

nu ska jag slappa lite till...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: