Onsdag - Badat!

2010-07-28 / 19:36:17
Åhh vilken härlig dag!!

Jobbat idag, lite små stressigt eftersom jag får springa i mellan mitt kontor( där jag har alla tillbehör) och min kollegas kontor där jag får sitta o jobba. Allt eftersom min hårddisk på min dator på jobbet krasha igår...TYPISKT!!! det är typ min vanliga tur med datorer ;)

hoppas dom kommer tillbaka med den imorgon så jag får sitta på mitt egna ställe ;)

Efter jobbet åkte jag och jason ner till barnensbadstrand tillsammans med Rosie o Leia o rosies kille. Tommy kom även när han hade slutat jobba... alldeles lagom varmt o jag BADADE för första gången på ...hmmm... 2 år tror jag...kallt men uppfriskande =D

Sen blev det lite kvällsmat på hamnalödan...och en svaldusch när vi kom hem....
Helt färdig, gör absolut ingenting ifall jag somnar lite tidigare idag ;)

Puss Puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: