Måndag - solsting?

2010-07-13 / 00:24:19
Usch o fy vad jag har mått blää idag...

började ganska bra idag...gick upp vid 9 jag o jason grejjade medans tommy stack till garaget.
sen kom charsten o hämtade lilleman o tog sig en cykeltur med honom, jag passade på o dammsuga sen skulle svärmor bjuda på käk...
cyklade förbi cilla på vägen o tjöta lite...sen åt vi i trädgården hos svärmor och då kom det...mådde nästan illa så jag ville spy, så jag tog cykeln hem o la mig i sängen o låg där mellan 14 - 19 helt död o sov i stunder o mådde allmänt skit...
kanske lite solsting eller kanske för jag brände mig så jävelusiskt i lördags...men nu mår jag kanon men kan inte sova hmmm....

Nu i kväll kom Lisa förbi o jag klippte hennes långa hår som hon var trött på...jättesöt blev hon med puff puff ;)
sen åkte vi till mcdonalds jag o hon o åt o tjöta =)

o nu borde jag sova...men det är ju typ omöjligt men jag får la göra ett försök...  ;)
hehehe

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: