Lördag - Stranden

2010-07-03 / 23:43:43
Igår inledde jag min semester, så gött! underbart väder och allt kändes kanon...
Vi åkte till Anneberg för o kolla in kvällstävlingen(folkrace)
Jason var inte riktigt på topp det sista och tyvärr krashade Jonas så illa att han fick åka till sjukhuset o stanna där =( stackarn...

Idag har jag o Jason och min mamma varit på stranden för första gången i år. härligt men sandigt o lite blåsigt...fått lite färg på kroppen, för min plan är att i år ska jag ha en solbränna på hela kroppen o inte bara en "truckerarm" vi får väl se om planen håller ;)

Efter stranden duschade jag o Jas sen la vi oss i sängen o tog en powernap på ca 2h...vi var helt färdiga =)
Tommy skulle ut ikväll så jag o jason har vart uppe hos mamma o pappa o grillat lite o busat, jason har mest spelat fotboll ;)

och nu sitter jag som vanligt o lipar till en kärlekskomedi, känslig för sånna hehehe ;)
gött o veta att man inte behöver ha ångest för att det är söndag imorgon...för jag är ledig hela veckan wooohooo

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: