Torsdag - vägidioter

2010-01-28 / 23:13:29

Idag har jag bara jobbat...trist men jag gjorde väldigt bra ifrån mig så jag e nöjd!

Det enda som retat upp mig idag är mina medtrafikanter...ibland undrar man va fan dom sysslar med...ligger o kör på en 90-väg och bilen framför ska tvunget ligga i 80km/h! jaja får väl gå tänkte jag, han e väl rädd att det är halt eller nått...MEN så blir det en 80-väg och vad händer då? JO IDIOTEN FRAMFÖR LÄGGER SIG I 70km/h!!!!
Hur fan tänker man då? jag va så satans irriterad på den jäveln så jag hade god lust o köra över honom o tuta ihjäl honom med glasstutan!!! (oj vad jag lät väldigt irriterad)

men jag bara undrar varför? jag finner inga svar...suck!

Är väldigt trött, funderar på o ställa mig i duschen eller om jag ska skita i det o lägga mig i sängen o hoppas att jag kanske orkar det imorgon innan jobbet?! hmmm

jaja, Puss

Kommentarer!
Postat av: Nina

Jag körde efter en idiot från ullared till rolfstorp som körde i 50-60!!! Jag var måttligt irriterad och kände hur arg lastbilschauffören som låg bakom mig var.. Visst att vägen var kass och solen låg på men där vägen va jättefin och en annan skulle gasat där låg den fortfarande och segade fram. :/

Kommenterat - 2010-01-29 / 09:07:44  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: