Tisdag - syryck

2010-01-06 / 00:27:54
Idag har jag haft fullt upp...börjar dagen med rostade mackor =)
sedan började jag på tvätten, sen lunch vidare ut i snöstormen för att aktivera jason med lite pulkaåkning =)
slutade med att jag va full av snö o slagit i bakhuvudet och brytit en nagel lååångt ner AJJJJ!
sen vidare o hämta all tvätt, börjar dammsuga o moppa golven...
innan dess har jag även hunnit med en fika med min mamma =)

Sen va det middagsbjudning hos grannarna...TACOS! alltid lika gott, o kul för smågrabbarna att få leka lite med varandra...även om det va lite bråk om leksakerna i mellan åt...

o när vi kom ner igen till oss så somnade båda grabbarna nästan på sturt o jag tog fram min kära symaskin,fick mig ett litet ryck o började sy in klänningar o fixa o trixa, fick även sytt gardiner till jasons rum...

tänkte även börja på o sy på en kjol, MEN jag behöver köpa lite mer undertyg o tyll osv...men jag undrar jag hur länge mitt "syryck" håller i sig...jaja

Imorgon ska jag iväg o köpa en tårta tror jag ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: