Tisdag - sällskapskväll

2010-01-19 / 22:38:49
Nu får jag snart krupp på mitt halsont...jag varken hostar, eller har kli i halsen MEN jag kan knappt äta eller dricka pga det gör så förbannat ont o svälja...har hållt på såhär sen i torsdags...kanske borde ta mig i kragen o gå till vårdcentralen eller nått sånt...hmm...jag hoppas bara att det går över av sig själv typ NU!

Idag har jag o mamma o jason åkt buss upp till ullared, jason va sååå duktig satt som ett ljus hela vägen dit och hem, han tyckte det va riktigt mysig o kul att åka buss =)
sen hade jag en snäll mamma som betalade alla grejjer som låg i vagnen =D så jag fick med mig nya nagelstickers (döskallar) ett nagellack, benvärmare, spolarvätska, kaplastavar(en av jasons födelsedagspresenter) ljus, ramar mm. mm. Tack snälla mamma =)

sen fikastund med mamma,jason stannade kvar en stund medans jag åkte till hajen för o handla. Blev tacokväll men la familia o Rikard =) alltid kul när man får lite besök vid matbordet =)
när vi ätit upp ringde telefonen då va det jennie, hon Mattias o Cornelia+ Ted kom oxå förbi o då va det dax för kaffe med dopp...efter det tog jag fram mina saxar o drog över hela gänget utan Ted då han är ju inte så gammal så han behöver klippas (2 mån) Men det va skönt o snacka lite skit med jennie, längesen nu...

precis duschat o ska strax krypa till kojs,imorgon börjar min arbetsvecka i glassbilen...3 dagar....

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: