Tisdag - Ångest

2010-01-12 / 22:17:08

Idag har jobbångesten slagit mig hårt...känner inte för o kliva på mitt arbetspass imorgon, just nu vill jag bara ha det andra jobbet...men men bara att bita i det sura äpplet o hugg i...

Varit ute på långpromenad idag, gick lite strandpromenad bara jag o jason, o fick rensat mitt huvud lite, vet inte om det är bra eller dåligt...känner mig ganska förvirrad nu i vad jag står osv...men allt kommer väl falla på sin plats snart antar jag...

påvägen hem stannade vi hos charsten o tog lite fika o pratade...sen va det raka vägen hem o va barnvakt åt lille jacob, kan säga att det var kaos här hemma i 1½h...tur att man inte har det så alltid, men två stycken envetna killar som inte vill låna ut sina leksaker o bara gråter o ja...behöver jag säga mer ;) men det va även mysigt, inte bara kiv, inte den första halvtimmen iaf ;)

Nu ska jag kolla klart på kärleksfilmen jag börjat titta på o sen blir det sängen...

puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym

allting löser sig tillslut även om det inte alltid känns så

Kommenterat - 2010-01-13 / 12:47:55  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: