Söndag - vurpor

2010-01-31 / 20:28:08

Igår va en hemsk dag, fy vad jag frös, hade i snitt -14grader hela dagen...o precis alla ville ha glass,så jag fick inte upp nån värme imellan alla stopp...men jag va bäst! va lite chockad själv... =)

efter jobbet åkte jag o hämta anna o sen vidare hem till oss där tommy o billy redan satt o öla, fixa mig snabbt som attan o sen vidare till Weddig på lite förfest. trevligt o träffa lite folk på vinter som man vanligtvis bara festar med under sommarn...
sen blev det krogen, men varken jag eller tommy va direkt sugen på det, så vi käka lite nattamaud o sen gav vi oss hem...

det roligaste på hela kvällen va nog påväg till krogen då weddig vurpade 4! gånger hahaha jag skratta så jag nästan kissade på mig ;D hahahaha

idag har vart lite slappar dag, tvättat o haft paul på besök,klippt honom o sen bara slappat i soffan...nu har jag o jason badat o det e dax för sängen...jag känner mig trött jag med så jag kommer väl antagligen somna ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: