Söndag - trist trist trist dag...

2010-01-10 / 20:00:14

Jag är glad över att semesterveckorna är över nu, jag har inte mått nått vidare av o va hemma den sista veckan...jag får för många funderingar o tankar när jag bara går hemma o har "tid" att låta tankarna flöda...

Idag har man ju inte gjort nått särskillt, vart o storhandlat , tvättat , lagat mat , bjudit glenn,ida och christian på mumsig mat =)

ja det är väl typ min dag, imorgon blir det lite värre psykiskt...kommer inte sova gott inatt men men, jag känner nu att jag vill bara ha det gjort o jag hoppas verkligen på det bästa...
ska snart lägga mig o bada el duscha har inte riktigt bestämt mig än...o sen hämta tvätt o sen sängen...

känner mig inte motiverad till nånting längre, nu måste jag rycka upp mig...ett, två TJO!
så, nu ska mitt liv ta en vändning till det bättre =) JAG måste verkligen få det bättre, annars kommer allt sluta väldigt illa...och mycket hänger på morgondagen....

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: