Söndag - funderingar...

2010-01-25 / 00:30:58

Idag har varit slappedag...
vart ute på promenad till fyndmagasinet så jason kunde visa vad han önskar sig när han fyller år...gissa vad han pekade på?!
THOMAS TÅGET, i alla dess former...ja vi får se hur det blir, funderar fortfarande...

har många funderingar i huvudet idag, sitter o planerar inför mitt bröllop....just nu ser det mörkt ut, jag vet inte hur jag vill ha det, sen är det en budget som spelar lite roll oxå...suck!
Får känslan av att det kommer nog aldrig bli av =/
Va fan ska allt kosta så jävla mö för? blir inte riktigt klok på det...hmm

Anna,Billy o Alize va här på eftermiddagen o fika,alltid lika trevligt. Grabbarna spelade tvspel medans jag klippte alize, hon blev så fin o söt =)

Sen stack tommy iväg och skulle spela innebandymatch och jag gick till mamma en stund...

imorgon är jag ledig och jag funderar på vad jag ska göra...om jag ska göra nånting eller om jag bara ska ta det lugnt... orkar inte planera nånting just nu,vi får se helt enkelt...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: