Söndag - drama

2010-01-03 / 23:49:16

Helgen har vart fulländad med drama av alla dess sorter, så nu hoppas jag att JAG slipper drama ett tag framöver...blir lugnast så ;)

Igår va vi på middag hos svärmor, anka blev det serverat...väldigt gott o blev väldigt mätt...
sen åkte jag hem till linda för o sjunga lite singstar o dricka vin, slutade med krogen =)
väldigt trevligt hade jag, dansade typ hela tiden o ja hehehe kul va det =D

O idag har det varit slappe dag, tommy har vart i väg med billy o kollat inomhusfotboll hela dagen, o jag o jason har gjort lite allt möjligt...
o nu ikväll har jag o tommy tittar på film! (hör o häpna! varken krigs eller andravärldskriget dokumentär o ABSOLUT inget tv spel) var riktigt mysigt att äntligen umgås...vi har inte riktigt gjort det på dessa 2 veckorna vi har vart lediga...

det som känns bäst är att jag har en hel vecka kvar att va ledig på...stackars dom som börjar jobba imorgon hehehe ;) o på torsdag är det min dag...suck...det blir alltid tårar när jag fyller år =/ vet inte varför men den dagen är dödsdömd... så jag längtar inte precis men jag älskar ju paket så det är väldigt blandade känslor...hmm

Nä nu blir det sängen, va ju uppe toktidigt för att ha varit på krogen så lite sömn nu tack

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: