Onsdag - Pillertrillare

2010-01-20 / 22:26:58

Fick tummen ur idag o tog mig till vårdcentralen med min hals, en timme senare har jag äntligen fått en penicilinkur på 10dagar, jag hoppas verkligen detta hjälper nu...
Lite jobbigt när det gör ont vad man än gör,svårt o äta,svårt att dricka o prata är inte o tala om...

Så det blev inget jobb för mig idag, det va raka vägen hem efter doktorbesöket och ner i sängen o sova bort febern som hade kommit smygande undertiden...

Innan jag va hos läkaren gick jag ett varv på stan, skulle inte ha nått särskillt men kom hem med en helt ny garderob hihi, behövligt dock för många av mina tröjor ect är "ur funktion" kan man kalla det...
så på en timme lyckades jag inhandla:

  • Jeans
  • Lång t-shirt med mönster
  • Väska
  • 2st Långärmade t-shirtar (enfärgade)
  • en kjol
  • 2st längre långärmade t-shirtar

Allt av en summa på ca: 500kr
Jag tyckte jag fick väldigt mycket kläder för den summan, bara nödvändiga kläder oxå =D jag var nöjd...


Nu sitter jag i soffan o funderar på o lägga mig igen, morgondagen är väldigt osäker...allt beror på hur jag mår osv...jag hoppas på bättre dagar för min del ;)

Puss Puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: