Onsdag - Kalajs

2010-01-06 / 23:48:54

Idag är det dagen före min födelsedag, alltså sista gången som jag kan säga att jag är en 22-åring...både sorgligt o skönt...
har haft kalas idag för min pytte släkt som är hemma (bror + fästmö är i sälen)
Fick massa pengar och blommor =) alltid lika uppskattat... tommy var även iväg o köpte en supergod tårta


Sen var det lek, lek, lek för hela slanten...jason satte både farmor o mormor i lek helst skulle det lekas med alla hans tåg...


Nu ikväll hade vi mys mys vi köpte en grillad kyckling med tillbehör o satt o myste med god mat bara familjen i lugn o ro...
Och nu sover pajkarna o då passade jag på o städa bort julen (dock inte granen) så nu är alla j*vla tomtar borta,stjärnor o stakar...nu är hemma fint o snyggt igen utan massa plotter...(märks det att jag e trött på julen nu?!)
så hängde jag upp nya fräscha gardiner i köket, o jag blev väldans nöjd iallafall =)


Så då va klockan strax 12 och imorgon vet jag inte vad dagen ger....antagligen lugn o ro och lite pulka åkning med lilleprinsen...
Nu snart sängen..

natti natti, Puss puss från snart tant!

Kommentarer!
Postat av: Mange B

GRATTIS! Vilken fin tårta du har!!!!



Kramm



Mange B

Kommenterat - 2010-01-07 / 08:48:16  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Susie

TACK! =)

Kommenterat - 2010-01-07 / 10:59:09  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin tårta och fina gardiner, du e så piffig=)

Kommenterat - 2010-01-07 / 21:26:01  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: